Маркетинг на социјални медиуми
Нашата експертиза за маркетингот на социјалните медиуми вклучува користење на социјални платформи за да ве поврземе со вашата публика, да изградиме свест за брендот, да го поттикнеме сообраќајот на вашата веб-страница и да ја зголемиме продажбата. Нашиот пристап е следен:
Цели:
⦿ Идентификуваме специфични, мерливи, остварливи, релевантни и временски цели.
⦿ Целите можат да бидат од различен карактер како - зголемување на свесноста за брендот, поттикнување на сообраќајот на вашите веб-страници, генерирање на потенцијални клиенти или зголемување на продажбата.
Публика:
⦿ Со демографска анализа на пазарот ја дефинираме вашата публика.
⦿ Ја прилагодуваме содржината и пораките за вашата специфична публика.
Содржина:
⦿ Развиваме висококвалитетна, визуелно привлечна содржина што поттикнува интеракција.
⦿ Користиме различни типови содржини, вклучувајќи слики, видеа, инфографици и содржина генерирана од корисниците.


Конзистентност:
⦿ Одржуваме конзистентен идентитет на брендот на сите платформи за социјални медиуми.
⦿ Користиме исто лого, шема на бои и стил на објави за да ја зголемиме препознатливоста на брендот.
Обсервација и интеракција:
⦿ Следиме социјални медиуми каде се спомнува вашиот бренд, поле на работа или релевантни клучни зборови поврзани со вашата дејност.
⦿ Одговораме на коментари, пораки и спомнувања веднаш, со цел истакнување на важноста за повратнен одговор од клиентите како и ценење на нивното одвоено време.
Аналитика:
⦿ Анализираме клучни метрици за да мерење на успехот на кампањите.
⦿ Метриците можат да вклучуваат стапки на engagement rates, reach, clicks-through & conversion rates.

