Стратегии за е-трговија
Стратегиите за е-трговија ги насочуваме кон промоција и продажба на производи или услуги преку Интернет. Со оглед на конкурентноста на пазарот, сеопфатна и добро испланирана стратегија е од клучно значење. Нашиот тим има пристап на следниов начин:
Оптимизација:
* Ја оптимизираме вашата веб страна за е-трговија да биде прифатлива за корисниците, да одговара на мобилните уреди и да биде достапна за пребарувачите (SEO).
* Креираме безбеден и беспрекорен процес на наплата за да се минимизира откажувањето од процесирање на нарачката.
Спроведуваме маркетинг на социјалните мрежи:
* Ги искористуваме социјалните мрежи за да ги прикажеме вашите производи, да се приближите до вашата публика и да го насочите сообраќајот кон вашата веб-страница.
Спроведуваме е-маил маркетинг:
* Креираме персонализирани и внимателно таргетирани кампањи за е-пошта, вклучувајќи препораки за производи и промоции.
* Ажурираме дата база на претплатници.
Следење и препораки од клиенти:
* Настојуваме секогаш вашите клиенти да остават критики и препораки и истите ги истакнуваме бидејќи позитивните критики градат доверба и кредибилитет, влијаејќи на потенцијалните купувачи.
Креираме програми за лојалност:
* Одредуваме програма за лојалност за да ги наградиме клиентите кои редовно да ги користат вашите канали за е-трговија.
* Изработуваме кодови за попусти и стратешки ги дистрибуираме.
Cross-selling & upselling:
* Имплементираме стратегии за препорачување на поврзани или надградени производи за време на процесот на наплата.
* Врз основа на однесувањето на клиентите и пребарувањето, персонализираме предлози за производи.
Забелешка
Ефикасна стратегија за е-трговија бара континуирана префинетост врз основа на метрици на перформанси и трендови на пазарот. Прилагодување на промените е клучно за постигнување долгорочен успех.